Indítsa el a videót!
Szívesen segítünk a probléma megoldásában távoli segítségnyújtással.
A hozzáférés biztosításához a a következőket kell tenni:
- Bármilyen böngészőben (Chrome, Edge, Firefox, Safari, stb.) megnyitni a https://bc.hu weboldalt
- Az oldal alján található „Távsegítség (DWS)” linkre kattintva letölteni a programot
- A letöltött programot el kell indítani
- Kiválasztani a „Run” vagy „Futtatás” lehetőséget, és a „Next” vagy „Tovább” gombra kattintani
- Engedélyezni, hogy a program módosításokat hajtson végre
- A kiírt felhasználói nevet és jelszót eljuttatni hozzánk bármilyen módon (e-mail, telefon, chat, stb.).
Fontos információk:
- A hozzáférés csak egyetlen alkalomra szól és csak addig lehetséges, ameddig az ablak nyitva van. Azaz ameddig nem jelentkezünk be a gépre, addig nem szabad becsukni ezt az ablakot.
- Ha a kapcsolat megszakad, vagy a gépet újra kell indítani, akkor ismét meg kell csinálni a fenti lépéseket a hozzáférés biztosításához.
- A kapcsolat bontása után nem tudunk visszalépni a számítógépbe, így nem
jelent veszélyt az adatbiztonságra az alkalmi segítségnyújtás
Nem szerződött partnereinknek a munkavégzést követően állítunk ki számlát az aktuális díjszabás szerint.